گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گیتاجون

دومین همزمانی میلاد امام رضای مهربون و تولد گیتای نازم...

1395/5/25 10:18
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی دو ساله قمری من!!!

فرشته خوشکلم تولدت مبارک...

خیلی خوشحالم که کنارمی. زندگی بدون تو رنگی نداره و خدا مثل همیشه در حق من لطف کرد که تو کنارمی...

سپاس خدای بزرگ... سپاس

خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم... خیلی عذر خواهم... اما بالاخره قسمت شد و آمدم.

خیلی حرف نگفته هست... هرچی یادم بیاد مینویسم و اگر مطلبی جا موند عذر میخام...

هفته گذشته واسه من یک روز خوب داشت. دانش آموزای سال 65 بابا ناقوس دور هم جمع شدن و بابای من رو هم دعوت کردن تا ازش قدردانی کنن. سال 65 همون سالی بود که من به دنیا اومده بودم. از خوندن یادگاری هایی که بابا ناقوس توی دفتر دانش آموزانش نوشته بود فهمیدم از وجود من قند توی دلش آب میشده!!! الهی قربونش برم!!

خلاصه خیلی روز زیبایی بود..

اینم عکساش

 

 

خبر بد هم اینکه بابایی چند وقت بود قلبش درد میکرد دکتر دستور آنژیو داد... متاسفانه یکی از رگهاش مشکل مادر زادی داشت و دردش بخاطر همینه... خلاصه که بابایی بعد از آنژیو به زور خودشو مرخص کرد...

 

 

 

خبر دیگه هم اینکه عمه نرگس هم یه دختر ناز کوچولو به دنیا آورده... رفتیم دیدنش و گیتا جون خیلی خوشحال شد...

 

البته گیتا جون چند روز پیش هم دیدن دختر همسایه طبقه بالاییمون رفته... صبا کوچولوی خندون:

 

5 مرداد هم مراسم ازدواج پسر عمه عزیز ما بود و گیتا جون کلی بهش خوش گذشته:

 

 

 

تولد امیر محمد ناز پسر خاله سمانه هم رفتیم و گیتا کلی تولد تولد خونده و نیناش ناش کرده قربونش برم:

 

خوب عزیز دلم شاد باشی... چند روزا هم میلاد حضرت معصومه و روز دختر بود... این روز رو به دخترای ناز خوشکل و ناز اطرافم علی الخصوص برادر زاده های گلم یاسی جون و آلاله جون و یگانه کوچولوی عمه تبریک میگم. الهی زنده باشن یه عمر پاینده باشن

این روزا به مراسم دومین سالگرد دایی پوریای عزیز هم نزدیک میشیم... بدجور دلمون هواشو کرده... جای خالیش همیشه حس میشه... خدا رحمتش کنه. کاش میدیدمش و یکبار دیگه واسمون جک میگفت و مارو میخندوند... خدا مواظب فرزندان عزیزش باشه... فرشته های مهربونی که خیلی صبورن...

 

گیتا دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی گیتا جون
27 مرداد 95 11:46
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد