گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

گیتاجون

گیتا گلی دو سالشه!!!

1395/6/23 17:58
نویسنده : مامان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دختر کوچولوی دو ساله من

فرشته نازم خدا رو سپاسگزارم که دختر ناز و مهربونی چون تورو نصیبم کرد... امیدوارم سالها سلامت و خوشبخت و شاد زندگی کنی و در کنار هم لحظه های خوبی رو تجربه کنیم... از خدا برای همه بچه های دنیا امنیت و سلامتی و بهروزی آرزو میکنم.....

فرشته نازم امسال یک جشن خیلی کوچولو ولی زیبا رو کنار عزیزانم مامان گیتی و یاسی جونو و بابایی و تو تجربه کردم...

یک جشن یهویی ولی زیبا... جای همه افراد خانواده خالی بود...

 

فرشته نازم جلوی در ورودی شمس العماره همراه با بادکنکای تولدش:

 

 

 

و جشن کوچولوی ما:

دختر کوچولو،مامان کوثر و مامان گیتی

 

 

دخترکم یه عالمه بلبل زبونی میکنی واسم. داری کم کم یک هم صحبت شیرین سخن میشی واسه مامانیت. ضمنا الان نزدیک ده روزه دیگه شیر مامانو نخوردی... دو سه شب اول ناراحت بودی اما کم کم عادت کردی خداروشکر. عوضش غذا خوردنت بهتر شده...

امیدوارم سالم و خوش باشی و به آرزوهای قشنگت برسی

خیلی دوستت دارم عزیز دلم

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانیه
23 شهریور 95 18:14
تولدت مبارک گیتا جون نازان شااله هزار ساله بشی عزیزکم
هستی مامی
2 مهر 95 20:23
سلام گیتا خانومی تولدت مبارک خاله جون ان شا الله تولد 100 سالگیت با اون دل مهربونت برای همه دعا کن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد