گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گیتاجون

سال ۱۴۰۲

1402/6/30 8:47
نویسنده : مامان
249 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک گیسو کمند و مهربونم سلام

الان که دارم برات می‌نویسم تو دقیقا نه سال و سیزده روزه که کنار مایی و برای این با تو بودن هزاران بار شکر...

زیبای من در اواخر سال گذشته بابا ناقوس عزیزم رو از دست دادم... ندارمش و بسیار دلتنگم اما حضور تو دردم رو تسکین میده... روح بزرگش قرین رحمت حق

دو روز دیگه آغاز سال تحصیلی جدیده و تو به کلاس چهارم خواهی رفت، امیدوارم امسال هم با تلاشت موفق باشی و خوشحال❤️

تو دختر هنرمند، عاشق نقاشی و فعالیت های هنری هستی و من بسیار از این موضوع شادم 😍

در ادامه چند عکس از روزها و سالهای گذشته میگذارم ، بمونه به یادگار

دوستت دارم

اینو بدون که تا همیشه قلبم به عشق تو میتپه دختر مهربان و با احساس من....

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد