گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گیتاجون

دخترکم بزرگ شده

1394/11/26 0:40
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم

روزها میان و میرن و تو جلوی چشمام قد میکشی و بزرگ میشی

از خدا میخام سالم باشی و همیشه زندگی رو دوست داشته باشی و هیچوقت نا امید نشی...

دیگه کلی حرف میزنی و کلمات رو به لهجه خودت ادا میکنی.

هر کاری ازت بخام رو انجام میدی... خیلی سیاست مداری و وقتی کار درستی انجام نمیدی برای اینکه جو رو عوض کنی با لبخند و گفتن دالی و دکی حواس مارو پرت میکنی...

از هر جایی بالا میری و خونه مرتب و تمیزو در عرض مدت کوتاهی تبدیل به یک خونه نامرتب میکنی... واقعا با این کارات کلی منو عصبی میکنی اما وقتی میخندی همه چی یادم میره... دیگه درسام تموم شده و درگیر پایان نامم هستم. انشالله در این مرحله هم موفق بشم و با درس خداحافظی کنم!!!

دختر نازم عید نزدیکه... هیچ کاری در زمینه خونه تکونی و ... نکردم و حالا حالا ها هم فرصتش پیش نخواهد آمد.

حدودا یک هفته هم هست که یه ویروس لعنتی به خونه ما حمله کرده و اول گیتا کوچولوم مریض شد بعدم من مورد هجوم قرار گرفتم امروزم بابایی !!!

امیدوارم شرش کم شه و دیگه مریضیتو نبینم عسلی

این روزا دلم واسه پوریا خیلی تنگه... بعضی وقتا بعضی آدما توی زندگیت هستن که بعد از رفتنشون میفهمی چه گوهری رو از دست دادی و با وجود اون شخص جلوی خیلی از مشکلات گرفته میشده و سپر بلا بودن... حالا که پوریا نیست با همه وجودم دارم این اصل رو حس میکنم... کاش بود کاش نفس میکشید و هنوز تکیه گاهی بود واسه ما واسه بچه هاش... دعای خیرش بدرقه راه فرزندانش باشه... روحش شاد

تو هم دعا کن گیتا کوچولوی نازم...

28 بهمن هم تولد آلاله نازمه ... هیچوقت یادم نمیره من دوم دبیرستان بودم و از مدرسه به بیمارستان مهر زنگ میزدم و خبر به دنیا آمدنشو میگرفتم... دفتر خاطراتمو دارم و اون لحظات رو ثبت کردم سر کلاس ادبیات بودم وکلا حواسم به درس نبود!!!

امیدوارم آلاله جون هم روزای خوبی رو داشته باشه و زیر سایه بابا و مامانش خوشبخت و سالم باشه...

دخترم دوستت دارم زنده باشی

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی مامی
28 بهمن 94 9:22
سلام همشهری این ماه هم دختری واکسن داره زهرای من که زیاد اذیت نکرد امیدوارم گیتا جان هم زیاد اذیت نشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره کلی دلواپسم خدا نگهدارشون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد