گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گیتاجون

قبل از سال 95

1395/1/5 9:52
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام فرشته کوچولوی من

عیدت مبارک

سال 95 رسید و متاسفانه من اینقدر سرم شلوغ بود که نتونستم وبلاگتو قبل از عید به روز کنم

گیتا کوچولوی من اسفند ماه پر از جنب و جوشه . همیشه زمان کم داری مخصوصا کارمندا که هم باید برن سر کار هم خونه تکونی کنن هم خرید کنن و....

اما با تموم این حرفا اسفند پر از حس خوبه و بسیار زیباست...

امسال از نهم تا چهردهم اسفند ماه از طرف اداره در نمایشگاه توانمندیهای زنان خراسان جنوبی شرکت داشتیم و دخترم هم در روز افتتاحیه تشریف آوردن و مهمان ویژه بودن!!! بماند که مهمان کوچولوی من اونقدر جنب و جوش داشت که همه شناختنش!!!

 

 

صبح چهاردهم اسفندماه هم مراسم جنگلانه از طرف اداره بابایی برگزار شد و ما هم حضور پیدا کردیم و باهم درخت کاشتیم!!!

اونجا هم دخترم یه عالمه خاکبازی کرد و تا تونست فعالیت کرد و خسته شد! ما هم که اصلا خسته نشدیما!!!!!!!!

 

 

دوشنبه 24 اسفند ماه هم عصر رفتیم مراسم تجلیل از یاسی گلی به مناسبت معدل بیستش در آموزشگاهش. از اینکه یاسی عزیز با تلاشش تونست شاگرد اول باشه از خدای مهربون سپاسگزاریم. روح پوریای عزیز شاد ، مطمینم از داشتن همچین دختر باهوش و مهربون و صبوری به خودش میباله... دعاش همیشه پشت و پناه بچه های خوبش...

 

بعد از مراسم هم رفتیم جشن تولد مریم جان خانوم عمو حسین

شما هم بعد از مدتی با بابایی آمدی و با نی نی ها بازی کردی

شما و پرهام جون برادر زاده مریم جان... پرهام جان حدود یک هفته از شما بزرگتره

 

 

 

شب عیدی و گیتا خانوم از دیدن گلها و سبزه ها و ماهی ها لذت میبرن:

 

 

اینجا هم بابایی داره واسه گیتا لاک میزنه!!!

 

 

خوب اینم از قبل از عید... واسه بعد از عید با پست دیگه ای خدمت میرسیم...

فعلا بای

دوستت دارم گیتای نازم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد