گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

گیتاجون

گیتای سه ماهه من

1393/9/17 8:12
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام

سه ماهه که کنارمونی

سه ماهه که وجودت گرما بخش دلهای خستمونه

از خدای مهربونم ممنونم که یه فرشته که از آسمون فرستاد که ما آرامش پیدا کنیم

گیتای من

تازگیا خنده هات صداداره مثل گریه هات... و نمیتونم وصف کنم چقدر از دیدن  خنده هات ذوق زده میشیم

ماشالله  پاها و دستاتو خیلی تکون میدی و قدرتت رو شدیدا به نمایش میذاری طوری که فکر کنم یه دوچرخه سوار یا  یه دونده ی حرفه ای بشی!!!

ساعت گریه ها و بهونه گیری هات از 12  ظهره که من فکر میکنم دلتنگ بابایی میشی!!!

الان که دارم تایپ میکنم داری بلند بلند با خودت حرف میزنی و منم دارم همزمان فیلم میگیرم تا به بابایی نشون بدم!!!

بلند میگی باااااااااااااااااااااااااااااا و اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو اوگه

خیلی جذابه... فکر کنم خودتم تازه پی به توانایی گفتاریت بردی و حسابی داد و بیداد میکنی

از پیشرفت هات خوشحالم. امیدوارم در کنار هم زنده و سالم باشیم و شاهد بزرگ شدنت باشیم.

دوستت دارم بوس

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه(اجی بزرگه مهسا)
17 آذر 93 21:36
به وب منم بیا نظر یادت نره ممنون
مامانی گیتا جون
20 آذر 93 8:06
بین دولب خنده چو گردد عیان غصه و غم را ببرد از میان فایده ی خنده بود بی شمار از منه آزاده دراین روزگار ترک غم رفته و آینده کن خنده کن و خنده کن و خنده کن ***************** لبت همیشه خندون خاله جون
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان فاطمه
28 آذر 93 20:52
عزییییزم خدا حفظش کنه گل دخملووو همشهری خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید
مامان
پاسخ
عزیزم خوشحال شدم که یه همشهری وبلاگمو میخونه. مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد