گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گیتاجون

گرفتار امتحاناتم

1393/10/27 20:17
نویسنده : مامان
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیتای من

دخترم به شدت درگیر امتحاناتم

خیلی عصبی ام. این ترم واقعا باید خدا رحم کنه!!! شما هم که اساسی اعصاب نداری و خواسته هات رو با جیغ بنفش به سمع همه میرسونی!!!

خلاصه که همه چی دست به دست هم میده که من این ترم اوضاع درسی خوبی نداشته باشم...

بابا فردا میخواد بره ماموریت البته زودی برمیگرده. چون من فردا امتحان دارم شما حدودا یکی دوساعتی با مامان گیتی تنهایی. خداکنه مامانمو اذیت نکنی. این خودش یه استرس بزرگه واسم...

دخترم از لباسات می فهمم بزرگتر شدی ماشالله. با بقیه هم مهربونتر... هر روز با بابا ناقوس کلی بازی میکنی و من خیلی لذت میبرم... چون بابام یه خورده افسرده شده با دیدنت شاد میشه خدا رو شکر...

مرخصی زایمان هم افزایش پیدا کرده و از 6 ماه رسیده 9 ماه و خداروشکر میتونم چند وقت دیگه بیشتر کنارت باشم...

 

 

عزیزم شاد باش وسلامت

بوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد