گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گیتاجون

گیتای من 6 ماهشه!

1393/12/16 21:10
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربون مامانی

امیدوارم حالت خوب باشه و الان که 6 ماه از زمینی شدنت میگذره از ما راضی باشی

دختر خوبم خدا رو شکر میکنم برای بودنت. برای لبخندهای نازت  و برای همه چیز.... خدایا شکرت

عزیز دلم از چند روز گذشته میگم برات:

 خاله زهرا دوستم پسر کوچولوش به دنیا اومده و اسمشم محمد صالح هست. سالم و ناز

 

دوم:

جمعه گذشته رفتیم مزرعمون و درخت کوچولوی بادومی رو دیدیم که در اولین سال عمرش شکوفه داده بود و ما این موضوعو به فال نیک گرفتیم و درخت رسما تقدیم به شما شد:!!

 

با داریوش کلی دوستی و بازی میکنین:

 

 

قربون تفاهمتون برم عشقای من

اولین حضور در فست فودی!!!! پیتزا فام:

 

مهمونی خونه سامی جون:!!

 

حضور در جشن افتتاح هپی لند و خرید لباس عید:

قربون خوابای سبکت برم!!

گیتا یه نگرانی هم دارم!!!!!

واکسن!!!

بله واکسن 6 ماهگی که همه میگن کلی هم درد داره... اللهی قربونت برم تحمل کن!!!

5 شنبه قراره بریم واسه واکسن چون جمعه تعطیله و بابایی هم کنارمونه.

عزیزم دوستت دارم

بوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
20 اسفند 93 12:47
شما هم افتتاحیه هپی لند بودین پس چرا شما رو ندیدیم برای گیتا جونی چی گرفتی
مامان
پاسخ
آره ما هم شما رو ندیدیم در کل واسه سن گیتا خیلی لباس بیرونی نداشت.
مامانی گیتا جون
24 اسفند 93 12:41
ما ساعتای 7.5 رفتیم اره واسه سن گیتا کوچولو سارافن های خوشگلی داشت واسه سن گیتا لباس بیشتر بود ولی اکثرا سایزش تموم شده بود خوب ما دیر رفتیم ولی منم برای گیتا یه شلوار و بلوز گلبهی و یه بلوز گل گلی
مامان
پاسخ
مبارکش باشه منم سارافون و پیراهن و زیر سارافونی گرفتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد