گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

گیتاجون

دیدار با نی نی ها

1394/2/21 23:27
نویسنده : مامان
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

این چند روز حسابی درگیر عادت کردن به محیط جدیدی. همزمان دندوناتم دارن در میان و خیلی اذیتت میکنن. خلاصه خدمتت عارضم کلی غصه میخوری وقتی کنار هم نیستیم. خاله جونا خیلی مهربونن و هواتو دارن اما تو خیلی وابسته شدی.همین وابستگی باعث شده نه خوب غذا بخوری و نه آروم باشی. یه روز وقتی از اداره آمدم تا شیرت بدم خوابت برده بود اما از بس قبلش گریه کرده بودی توی خوابم هق هق میکردی... دلم کباب شد عزیزم. خیلی نگرانم. دلم میسوزه...

امیدوارم مثل همیشه خدا یارت باشه و مواظب باشه تا تو بیشتر ازین غصه نخوری و زود عادت کنی.

شنبه شب رفتیم دیدن یه نی نی کوچولو و داداشاش

محمد امین ، مهرداد و محمد مبین که خیلی کوچولو بود و تازه به دنیا آمده بود...

 

سه تا داداش مهربون:

 

امشب هم رفتیم دیدن نوه عمه من که یه پسر کوچولوی هلو به اسم امیر علیییییی

 

و جمع دوستای قدیمی که خیلی مهربون بودن و با تو بازی کردن:

 

به ماشینای مرتب شده پشت سر ابوالفضل نگاه کن:

مطمئنم کار حسینه!!!!

ایشالله همیشه شاد و خندون و مهربون باشین...

عزیزم بازم از خدا برات صبر آرزو میکنم تا بتونی با شرایطی که داری کنار بیای

دوستت دارم فرشته نازم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی گیتا جون
22 اردیبهشت 94 11:37
آخی دل منم کباب شد کاشکی کوثر جان یکی رو می گرفتی تا بره خونه مامان جان گیتا رو نگه داره
مامان
پاسخ
مرسی شیما جون اما شرایط مامان اجازه نمیده اینکارو بکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد