گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

گیتاجون

مامان و بابا و گیتا سرما خوردن!!!

1394/5/28 20:22
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر بیمارم!

فرشته من امروز سومین روز از سرما خوردنت میگذره. خیلی پریشونیم!!

چند سالی میشد همچین سرمایی نخورده بودم!! گلو درد شدید و بدن درد...

توی این چند روز با خودم میگم اگه گیتای من اینقدر درد که من کشیدم ، کشیده واقعا صبوره...

اینکه سه نفرمون مریضیم واقعا بده... خدایا شفای همه بیمارا رو برسون.

خلاصه دو روزی هست که اداره نرفتم و توی خونه ایم... یعنی نمیشد برم اداره!!

توی این هیری ویری پرستارتم رفته مسافرت و همسایه مهربونمون دو روز مواظبت بود ولی مثل اینکه خیلی اذیتش کردی...دو تا دوستت ستایش و نیایش هم باهات بازی میکردن اما عادت نکردی بهشون...

حالا امیدوارم بهتر بشی ...

توی این مدت خوابت افتضاح شده و خدا بهمون کمک کنه چون واقعا بیدار شدن صبح زود اونم بعد از یه بیدار خوابی اسای واقعا سخته!!!خواب آلود

چندتا عکس از مریضیت!!

 

بچم سرش درد میکرد و هرجا رو پیدا میکرد سرشو میزاشت اونجا!

 

من خوبم بیا بازی!!!

 

این هنر جدیدته که وقتی میگیم الو دستتو میزاری کنار گوشت!!

قبلا این کارو بدون گوشی انجام میدادی ولی حالا باید حتما گوشی دستت باشه!

 

نی ناش ناش

عروس شدم مثلا!!!

 

 

این نگاه پر از جذبت منو کشته!!!!

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد