گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

گیتاجون

دخترم تولد یکسالگیت مبارک...

1394/6/16 23:03
نویسنده : مامان
1,783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر یکساله من

عمر زود میگذره و اصلا باورم نمیشه یکسال از لمس بودنت میگذره

خیلی خوشبختم که دخترم تو هستی...

امروز تولدت برگزار شد...

خداروشکر همه چی خوب بود.

سه روزه مریضی امروز بهتر بودی. اما خیلی بد اخلاق!!!

خوابت به هم ریخته بود . تمام مدت تولد بغلم بودیییی یا هم با بابایی توی محوطه...

خلاصه خودت که بهت خوش نگذشت. امیدوارم مهمونا بهشون خوش گذشته باشه...

کلا فکر کنم تولد یکسالگی خیلی سخت برگزار میشه چون هم نی نی ها اذیت میکنن و البته خودشون اذیت میشن هم اینکه بزرگترا نمیدونن چیکار کنن. خداروشکر که همه چی به خوبی برگزار شد:

امشب چندتا عکس میزارم و بقیه باشه واسه بعد:

 

گیتا و امیر محمد

 

 

قربونت برم !

 

 

 

 

 

کیک تولد یکسالگیت

 

اینهمه هدیه قشنگ  داری چرا گریه میکنی؟

 

بابایی واقعا زحمت کشید و خسته شد

خدا قوت

هدایای قشنگی که مهمونای عزیز زحمت کشیدن و از لطفشون ممنونم

 

 

 

تزئینات تولد گیتا گلی:

 

بابا ناقوس آرمان جونی با اون ژستش:

 

دایی پیام و داریوشی

بازی گیتا جون و داریوشی آخر شب:

 

 

یگانه جونی و گیتا جون

 

 

 

بقیه عکسا و مراسم پشت صحنه تولد باشه واسه بعد!!

خسته امممممممم

امیدوارم شاد باشی فرشته کوچولو

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان هانیه
17 شهریور 94 11:44
تولدت مبارک گیتا جون ایشالا 120 سالگیتو جشن بگیری منم اپم سربزنی خوشحال میشم
مامان
پاسخ
مرسی هانی جون انشالله دختر تو هم تولدش پر از شادی باشه
ــــــدلارامــــــ
17 شهریور 94 20:56
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین
مامان فدیا
18 شهریور 94 13:57
مبارک باشه دخمل قشنگ درسته واقعا تولد یک سالگی سخت اما خوب مامانا واسه دل خودشون میگیرن دیگه
مامان
پاسخ
آره دیگه!!! میدونی من دست تنها بودم و همین قضیه خیلی خستم کرد وگرنه خودم عاشق این کارا هستم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
18 شهریور 94 17:34
سلام دوستم خسته نباشید چه تولد خوبی گرفتین تم زیبایی انتخاب کردین مبارکش باشه
مامان
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
مامانی گیتا جون
19 شهریور 94 12:10
الهی صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی تولدت مبااااااااااااااااااااااارک
مامان
پاسخ
مرسی گیتا جون و مامانی مهربونش
مامانی رضا
23 شهریور 94 8:30
سلام گیتا خوشگله تولدت مبارک خانمی انشاءا... کنار مامانی و بابایی سالیان سال با عشق و محبت و سلامتی زندگی کنید این بوسها و گلها از طرف من و رضا کوچولو به گیتا جوون
مامان
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممم رضا جونی رو ببوس گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد