گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

گیتاجون

دخترم دلم برای خنده های قشنگت تنگه

1394/6/19 9:22
نویسنده : مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم

سلام

میدونی چند وقته مریضی؟

این چند روز واسمون نمیخندی...

از شنبه 14 شهریور اول تب کردی . بی قرار بودی و معلوم بود دل پیچه داری. بعد از یک روز هم اسهال . دکترت گفت اگه مسمومیت باشه تا فرداش خوب میشه تبش و تو هم تبت قطع شد و همینطور اسهالت... اما بی قراریات خوب نشد دوروزه اسهال هم داری و بی حالی. دکتر احتمال حساسیت به لاکتوز داد . آخه من 5 شنبه جمعه گذشته بهت یکمی شیر با نی دادم.دیروز هم یکمی شیر خوردی .

وزنت حدود 400 گرم کم شده و این نگران کننده است... اشتها نداری و باید به زور بهت غذا بدیم تازه دیشب تب خفیفی هم داشتی... هرکسی یه چیزی میگه: از دندوناته، ویروسه، باکتری وارد معدت شده و... خلاصه داغونیم!

متاسفانه نمیتونم مرخصی بگیرم و تورو توی این لحظات تنها میزارم... منو ببخش مامانی

خیلی استرس دارم. امیدوارم خدا کمکمون کنه و شفات بده هرچه سریع تر

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی گیتا جون
19 شهریور 94 12:18
سلام کوثر جان خیلی برای گیتا جون ناراحت شدم و کاملا درک می کنم چه حسی داری یه وقتایی ادم با خودش کی بشه که این روزا تموم بشه امیدوارم حال گیتا جون هر چه زودتر بهتر بشه راستش یکی از همکارای منم که دخترش تقریبا هم سن گیتا جونه البته یه خورده کوچیکتر یه 10 روز پیش بابت همین مشکل دخترش مرخصی بود و بعد که بین بقیه مامانا مطرح کرد یه چند تا از همکارام گفتن بچه هاشون تو همین سن که بودن دچار همین شرایط شدن که فکر کنم گفتن بهش می گن بیماری سنجاقک یا چیزی شبیه به این و ظاهرا طبیعیه و دورش باید بگذره به هر جهت برای گیتا جون ارزوی سلامتی دارم در ضمن اگه نمی تونی بری مرخصی خوب استعلاجی برو
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که راهنماییم کردی من جمعه هفته گذشته به گیتا شیر گاو دادم و اینطور که آزمایشات و تشخیص دکتر نشون داد گیتا به لاکتوز حساس بوده و دیگه نباید شیر بخوره هفته پیش چون رییسم نبود و جانشین بودم نتونستم مرخصی بگیرم و حسابی بد گذشت
مامان مهدیه
21 شهریور 94 17:14
ایشالا هرچه زودتر خوب میشه نگران نباش.همه ما این دوره هارو داشتیم
مامان
پاسخ
مرسی مهدیه جونم لطف کردی
هستی مامی
26 شهریور 94 10:51
سلام عزیزخاله الهی زهرای منم همینجوری شد.خداروشکر خوب شده دیگه انشا.. گیتاجان هم زودی خوب بشه
مامان
پاسخ
مرسی گلم دعا کن
کیان
26 شهریور 94 11:13
خاله ماشالله گیتا جون چه نازه. نگران نباشید همه بچه ها وقتی مریض میشن کلی وزن کم میکنند ولی به محض اینکه خوب شدند دوباره کمبود وزنشونو جوبران میکنند. با بچه کوچیک سر کار رفتن خیلی سخته اما خوب چاره ای نیست. این نیز بگذرد
مامان
پاسخ
سلام گلم آره واقعا همینطوره من یکم بی صبرم مرسی از لطفت
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
31 شهریور 94 11:20
خود را نگران آنچه می دانی یا نمی دانی نکن نه به گذشته بیندیش نه به آینده فقط بگذار دستان خدا هر روز ، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند.
مامان
پاسخ
ممنونم واقعا همینطوره
مامانی گیتا جون
31 شهریور 94 12:38
سلام کوثر جان گیتا جون بهتر شده ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره خدا رو شکر علت مریضیشم همون حساسیت به شیر بود
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 مهر 94 9:49
سلام دوست خوبم وای دخترمون چرا مریض بوده ببخشید این مدت نبودم حالشو بپرسم ان شاا... همیشه سالم و سلامت باشه دخترمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد