گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

گیتاجون

سیزده ماهگی گیتا خانوم وروز کودک

1394/7/15 8:07
نویسنده : مامان
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

امروز سیزده ماه از ورودت به دنیا میگذره

از بودنت شادم

روز جهانی کودک هم امروزه که به تو و همه نی نی های دنیا تبریک میگم. امیدوارم همه سالم و خوشبخت باشن.

اول میخام یه خاطره بامزه تعریف کنم: سه شنبه شب کلاس داشتم. شما و بابا هم با هم رفتید دور دور و پارک و...

وقتی از کلاس آمدم دیدم پدر و دختری دم در دانشگاه منتظرم هستند و دخترم منو که دید دستشو داد به من و باهم پیاده روی کردیم!!!! خیلی حس قشنگی بود!

همون شب من مشغول کارای خونه بودم که دختری کلی نق نق میزد وقتی دید من سرم گرم کارامه، با صدای بلند گفت بیا بیا بیا و رفت توی اتاق خواب و پتوشو از روی تخت برداشت و همونطور ادامه داد بیا بیا!!

حس کردم بزرگ شدی و با خودم چند وقت دیگه رو تصور کردم که داری کلی بلبل زبونی میکنی!!!

بزرگ شدنت رو میبینم و خوشحالم. خدا رو شکر بخاطر بودنت...

دوستت دارم و بهترینها مال تو...

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

همراه رایانه
16 مهر 94 22:34
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان هانیه
16 مهر 94 23:59
سلام به روی ماهت عزیزدلم ماهگردت مبارک وهمچنین روز کودک رو بهت تبریک میگم بووووووس
مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 10:05
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~~~~~~~~~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
هستی مامی
18 مهر 94 11:33
ماشا الله ماشا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد