گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

گیتاجون

بابایی رفت سفر

1393/3/2 19:38
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی خواستنی من

خوبی؟

عزیزم امروز دوم خرداد بابایی واسه اولین بار از وقتی که تو توی دلمی ،رفت سفر و من و تو تنها موندیمخطا

عیب نداره ناراحت نباش زودی میاد!!!

مامان حوری باید میرفتن تهران که دکتر ویزیتشون کنه.

واسه همین بابایی همراهشون رفت! قبل از رفتن هم تقویمی که از ایام بارداریم آماده کرده بود رو زد به در اتاقت

خوب امیدوارم با خبرای خوب برگردن.

گیتا جان من این مدت زحمتم میفته گردن مامان گیتی و بابا ناقوس. امیدوارم باعث زحمتشون نشم. البته میدونم از بودن در کنارم خیلی خوشحال میشن چون این حس دو طرفه است!!!

ضمنا کلی از درسام مونده و من فوق العاده در درس خوندن تنبل شدم. خدا عاقبت این ترم رو بخیر کنه!

ترم دیگه هم که تو بهم کمک میکنی تا به درسام برسم !!!!

راستی دکترم جواب سونو رو دیدن و گفتن اون مقدار آب اضافی زیاد مهم نیست و در کنترل بعدی قراره آزمایش قند انجام بدم یعنی حدودا 20 روز دیگه

امیدوارم طوری نباشه.

مثل همیشه دوست دارم و یه عالمه رویای قشنگ واسه در کنار تو بودن ،منو به زندگیم امیدوار میکنه.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هستی مامی
3 خرداد 93 11:50
دکترت کیه؟
مامان
پاسخ
دکتر ناصح شما دکترت کیه؟
هستی مامی
4 خرداد 93 9:31
پیش خزاعی میرم عزیز راستی سونو خراشادی میتونه شوهرمم بیاد داخل اتاق؟ دیروز رفتیم ولی چون شب میخواستیم بریم مهمونی و اونم گفت 9 بیاین دیگه انداختیمش برای امروز
مامان
پاسخ
آره عزیزم من از اول با شوهرم میرفتم داخل. کاش از اول با هم میرفتین حس خوبی دارن باباها!
مامانی گیتا جون
7 خرداد 93 9:39
چه کار جالبی و چه تقویم قشنگی افرین به این مامان و بابای مهربون . خوش بحالت گیتا جونی
مامان
پاسخ
مرسی شیما جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد