گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

گیتاجون

سلام تپل

1393/2/31 8:17
نویسنده : مامان
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تپلی مامان

عزیزم دیروز رفتم سونوی سلامت دادم. خانم دکتر که سونو رو انجام دادن گفتن: جنابعالی تپلی تشریف دارین و وزنتون از سنتون یه هفته بیشتره!

البته آب دورت هم مختصری از نرمال بیشتر بود. دکتر گفت شاید قند داشته باشم. وای اینقدر دعا کردم که اینجوری نباشه. واقعا زندگی سخت میشه...

دیروز اصلا از نظر روحی احوال خوشی نداشتم. خیلی داغون و حساس بودم. الان چند وقتی هست که اینجوریم. بس که خسته ام

خلاصه با این احوال رفتم سونوگرافی . با دیدن تو که بسیار شیطون بلا هم بودی و یه عالمه تکون میخوردی ، دلم آروم گرفت. وقتی توی تصویر میدیدمت که داری دستتو تکون میدی همون لحظه زیر پوستم حست میکردم.

دوس داشتم دستگاه سونوگرافی رو ببرم خونمون!!!

گیتا خانومی دلم میخواد یه مادر صبور باشم. یه مادر که با هر مشکلی شونه خالی نکنه. خیلی نگرانم

ذهنم خیلی خسته است جسمم که بد تر

واسه مامانت دعا کن و از خدا بخواه صبرش رو زیاد کنه و امیدش رو بیشتر

دعا کن جفتمون به سلامتی این روزارو پشت سر بذاریم و توی بغل هم به آرامش برسیم.

دوست دارم فرشته کوچولو.


 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی گیتا جون
31 اردیبهشت 93 9:55
سلام خانمی نگران نباش عزیزم تمام این احوالاتت طبیعیه و با این عشقی که از الان به این فرشته کوچولو داری مطمئنا یه مامان عالی می شی کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست
مامان
پاسخ
ممنونم از شعر قشنگت و لطفت
هستی مامی
2 خرداد 93 9:46
سلام همشهری جونم کدوم سونوگرافی رفتی؟ چند هفته ای؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم من سونوگرافی دکتر خراشادی میرم الان دکتر گفت 23 هفته و 3 روز اما من 22 هفته و 4 روز طبق سونوگرافی های قبلی و محاسبات سن بارداریمم هست که دکتر خراشادی هم با توجه به بایگانیش تایید کرد و گفت دخترت یه هفته درشت تره!!!!!
هستی مامی
3 خرداد 93 11:48
بسلامتی عزیزم منم امروز میخوام برم خراشادی توی 33 هفته هستم ولی بهداشت هفته پیش گفت نی نی ات یه هفته عقب تره یعنی رشدش یه هفته کمه دعا کن برم خوب باشه همه چیز و بهداشت اشتباه کرده باشه
مامان
پاسخ
سلام ایشالله طوری نیست نباید استرس داشته باشی احتمال اشتباه خیلی زیاده
مامانی گیتا جون
7 خرداد 93 10:05
هزار ماشاا...
مامان
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد