گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گیتاجون

پانزده ماهگی گیتا جان

1394/9/16 10:13
نویسنده : مامان
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم

امید من گیتای من پانزده ماهگیت مقارن  شده با روز دانشجو

تبریک به تو و خودم و تموم دانشجوها!!

والله معلوم نیست تا کی من دانشجو میمونم!!

این ترم آخره دیگه قول قول

 

خوب دختر نازم اینقدر کارای بامزه و تازه انجام میدی که نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم!!

از عروسک بازیت بگم که با دیدنش هر لحظه  خدا رو شکر میکنم که دختر دارم...

دیگه با عروسکات میخوابی و تموم فکر و ذکرت خوابوندنشونه و بوسیدنشون

چون بعضی شبا روی پاهای بابایی میخوابی با خودت فکر میکنی بابایی باید اونا رو هم بخوابونه و میخوای ازش که عروسکا رو لالا کنه

همچین با آهنگ واسش لالایی میخونی که من خوابم میبره!!!

 

 

وقتی از خواب بیدار میشی و منم کنارتم باهام دالی میکنی و لبای خوشکلتو میزنی به صورتم مثلا بوسم میکنی تا منم چشمامو باز کنم.
( عاشق این کارتم واسه همینم وقتی بیدار میشی چشمامو میبندم که تو بیدارم کنی!!)

مهر رو بر میداری و میگی الله اپپپر!!!

ای جونم دخترم عاشق اینی که صلوات بفرستیم اونم با صدای بلند و تو هم اللهشو اول میگی و بقیشو فقط لباتو تکون میدی!! قربونت برم

خلاصه که با اینکه کلی فعالی و کنجکاوی و کلی گرفتارتیم اما شیرینی لحظه های با تو بودنو با هیچی عوض نمیکنم...

خوب دخترک نازم شاد باشی همیشه

دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

˙·٠•●♥مامان علی و ضحا♥●•٠·˙
23 آذر 94 10:38
سلام گلم خوبید خبری ازتون نیست؟ رمز جدید و براتون گذاشتم
مامان
پاسخ
مرسی
هنرمند
24 آذر 94 15:44
كاشكى پنجه من در شب گيسوى پر پيچ تو راهى مى جست چشم من چشمه ى زاينده ى اشك گونه ام بستر رود كاشكى همچو حبابى بر آب در نگاه تو رها مى شدم از بود و نبود ... .................سلام ...............وقت بخیر
مامان
پاسخ
سلام مرسی ازینکه به من سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد