گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

گیتاجون

سلام به تو که عزیزترینی

1393/3/11 14:03
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو که عزیزترینی

این روزا خیلی گرفتارم. ایام امتحاناست و هفته گذشته هم درگیر کلاسام بودم. از خستگی های این چند وقته خیلی کلافه ام.

از هفته آینده میخوام مرخصی بلند مدتو شروع کنم

واقعا آمدن به اداره توی شرایط من فوق العاده سخته. کاش حداقل یه جایی بودم که مسیر اذیتم نمیکرد...

دیروز بافتنی هایی که واست سفارش داده بودم رسید و کلی خورد توی ذوقم!!خطا

راستش رنگاش اون چیزی نبود که من میخواستم و اندازه های تل هاش خیلی کوچولو بود. البته بابایی کلی خوشش اومد و تعریف کرد و گفت مگه سر گیتا چقدره که تو میخوای تل گنده بزنی واسش!

در کل عدم رضایتم رو اعلام میدارم!

هرچی از سایت نی نی لازم خوشم اومد از این سایت...

عیب نداره مامان گیتی که این سفارشا رو دید گفت نخ میگیریم و چیزی که دوس داری رو واسه گیتا جونی میبافیم!

مامان نازممحبت

گیتا خانومی جمعه شب بابا ناقوس مهربون ساعت 11 شب واسم از باغ گیلاس آورد چون بنده هوس کرده بودم! خیلی بهم چسبید خواستم بدونی بابا ناقوست چقدر هوای ما رو داره و مهربونی میکنه.

بابای نازممحبت

خبر خاص دیگه ای نیست جز دلتنگی های من

دخترم واسم دعا کن در امتحاناتم موفق بشم و این ترم هم به سلامتی تموم شه. اگه این چند وقته متوجه شدی مامانت اعصاب نداره و استرس فراووون داره بدون به خاطر امتحاناست و خودتو نگران نکن.

همین جا ازت عذرمیخوام. ببخش که مامان گرفتاری داری که نمیتونه یه جا بشینه و ریلکس کنه!!!

دوستت دارم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هستی مامی
11 خرداد 93 19:41
سلام عزیزم خوبی؟ گلم نی نی با استرست خیلی ضربه میخوره سعی کن استرست رو کم کنی خانومی امتحانا هر طور که شد شد بیخیال نی نی رو بچسب گلم
مامان
پاسخ
حق با توست اما نمیدونم واسه کاهش استرسم چیکار کنم. سم خیلی شلوغه و این خودش باعث ایجاد استرسه دارم از حجم کارام کم میکنم واسم دعا کن نی نیم سالم و خوشحال باشه!
مامانی گیتا جون
12 خرداد 93 8:33
سلام کوثر جان انشاا... به سلامتی و با موفقیت امتحاناتت تموم بشه . راستی هر وقت تونستی لطفا عکس لباسای بافتی رو که سفارش داده بودی بزار ممنون عزیزم
مامان
پاسخ
سلام لطف داری حتما میزارم عکسا رو
مامانی گیتا جون
12 خرداد 93 8:34
راستی به گیتی خانم هم سلام برسون خدایی این مامانای ما فرشته اند
مامان
پاسخ
ممنونم واقعا همینطوره امیدوارم سایشون تا ابد بالای سرمون باشه
هستی مامی
22 خرداد 93 17:27
سلام همشهری من منتظر بروز کردن وبلاگم هااااا کجایی؟ کم پیدایی؟
مامان
پاسخ
سلام عزیز درگیر امتحانام بودم الان اومدم... پر از انرژی!
ninipa
29 خرداد 93 20:42
سلام مامان عزیز اگه دوست داری پاهای کوچولوی نازتو با یه پاپوش خوشگل که تو هیچ مغاز ای دیده نمیشه زیباتر کنی به وبلاگ نی نی پا پر از طرح های ناز دوست داشتنی سر بزن. خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد