گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

گیتاجون

روزمرگی های ما

1393/8/5 18:58
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیتای نانازم

امیدوارم تا امروز مامان خوبی بوده باشم

روز به روز شاهد بزرگ شدنتم

شاید بعضی وقتا متوجه نشم اما وقتی لباساتو عوض میکنم متوجه میشم داری قد میکشی و وزن میگیری خدا رو شکر...

شبا به شدت دل درد میشی و ما واست کلی غصه میخوریم  دکتر هم که میگه طبیعیه و باید صبر کنیم

یکشنبه صبح رفتیم خونه دایی پیمان دیدن یگانه جوووووووون.... وای که چه دخمل خوبیه. اینقدر از دیدنت ذوق زده شد که خدا میدونه. همه اسباب بازیاشو آورد تا باهات بازی کنه... دفتر نقاشیشم آورد تا با هم نقاشی بکشین که من از طرف شما باهاش بازی کردم!!!

 

 

 

 

دخملکم

این روزا که خونه ام وپیشتم همش غصه میخورم که قراره تا چند وقت دیگه برم اداره. واقعا تنها گذاشتنت خیلی سخته همین طور دوری تو واسه من. وای اگه منتقلم نکنن که حتما مرخصی بدون حقوق میگیرم...

امیدوارم خدا کمکمون کنه و همه کارا درست بشه...

دوست دارم

همیشه سالم و شاد باشی

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مدل های بافتنی
5 آبان 93 19:20
انواع مدل های بافت به همرا آموزش . هرروز با مدل های جدیدتر با ما همراه باشید
مامانی گیتا جون
7 آبان 93 9:32
سلام گیتا جونی خوبی همیشه به مهمونی و خوشی به چه کیک پوشکی بامزه ای خیلی خوشگله
مامان
پاسخ
مرسی شیما جون این کیکو وقتی حال و حوصله داشتم پختم!!!!!
مامانی گیتا جون
10 آبان 93 12:20
4346064
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:38
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد