گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گیتاجون

روزای بودن تو...

1393/8/2 12:04
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیتای عزیزم

گل دختر مامانی اولین لبخندتو (البته در زمان بیداری ) صبح روز پنج شنبه 24 مهر ماه وقتی داشتم واست صداهای عجیب و غریب در می آوردم تحویلم دادی!!!!

منم که ذوووووووووق زده!!!!

ضمنا امروز هم که دوم آبان هست به بابایی لبخند زدی! بابایی هم کلی خوشحال شد البته یه خورده هم حسودیش شد که به من زودتر خندیدی!!!!!

هفته ای یکی دوبار هم کلاس دارم و شما هم در کنار بابایی هستی البته چون شیشه قبول نمیکنی آخراش بهت سخت میگذره... اللهی بمیرمغمگین

احساس میکنم خیلی بزرگ شدی!!! خیلی با دقت به کسی که با تو صحبت میکنه خیره میشی...

زردیت هم که همچنان ادامه داره با این حال ما دیشب بردیمت آتلیه و چندتا عکس ازت گرفتیم که باشه یادگار دوران زردآلوییت... دختر نازم هرکاری کردم که بخوابی و چند تا عکس خوابالویی ازت بگیرن نشد و چون اول شب بود و تو هم وقت دل دردت، زیاد همکاری نکردی. تصمیم گرفتم ازین به بعد صبح ببرمت آتلیه.

جمعه گذشته هم 40روزت تموم شد. البته من فلسفشو نمیدونم اما بردیمت حموم و به قول معروف آب چله رو به سرت ریختیم!!!!

یکی دو هفته گذشته هم ما رفتیم خونه چند نفر از فامیل که زحمت کشیده بودن و آمده بودن دیدنت .البته هنوز خیلی جا ها مونده که به امید خداخواهیم رفت.

یکی دوتا عکس رو که توی خونه ازت گرفتم رو میذارم. امیدوارم زود زود ازت عکس بگیرم و تنبلی رو بذارم کنار!!!!

قربون دختر نازم برم

همیشه دوست دارم.

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله فرزانه
3 آبان 93 0:35
قربون خنده هاش بشم که اولین لبخند رو به مامانی زده عزیزم منم میخوام بیام آتلیه عکس بگیرم با گیتا جونم
مامان
پاسخ
فدای تو فری جون ما که پایتیم واسه آتلیه!!! اما از آخرین باری که باهم آتلیه رفتیم حدود 9 ماه میگذره و ما عکساشو نگرفتیم هنوز!!!
مامانی گیتا جون
5 آبان 93 10:18
به به چه دخمل نازی چه تیپی زدی خاله خدا حفظت کنه که روشنی دل مامان و بابایی هستی کوثر جان احساس می کنم چهره گیتا جون نسبت به اولین عکساش تغییر کرده با عرض شرمندگی به نظر می رسه داره می کشه اون سمتی
مامان
پاسخ
آره دیگه چه میشه کرد!! این بابا ها خیلی خوش شانسن!!! البته زیاد مهم نیست!!!
فایضه مامانه عسل
27 آذر 93 23:00
سلام خوبین ؟ مامان گیتا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد