گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

گیتاجون

گیتای دو ماهه من

1393/8/16 9:04
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من سلام

امروز 16 آبانه

دو ماهگیت مبارک عزیزم

دیگه واسه خودت خانومی شدی! امروز واسه اولین باربه بابایی گفتی اااااااغغغغغغوووووووووووووو

قربونت برم خانومی! دیگه وقتی باهات صحبت میکنیم با دقت خیره میشی و بعد از چند لحظه لباتو به اشکال مختلف در میاری که تو هم مثل ما صحبت کنی... وای که چقدر منتظر اونروزم همدم من...

رنگ چهرت هم کم کم از زردی داره در میاد خداروشکر

روزای اول تولدت رنگ پوستت خیلی سفید بود اما الان سبزه شدی!!! سبزه با نمک مامانی

قیافتم که کپی برابر با اصل بابایی!!!! دخترا همه جوره بابایی هستن دیگه!

هوا نسبتا سرد شده و ما با پوشیدن کلاه شما خیلی مشکل داریم!!! تا کلاه سرت میکنیم کلی گریه میکنی! آخه دختر خوب اگه کلاه نپوشی سرما میخوری گوگولی من.

فردا هم نوبت واکسن دو ماهگیته... استرس دارم. ازینکه درد بکشی و تب کنی و... خیلی میترسم. خدابهت صبر بده تا بتونی تحمل کنی ملوسکم.

دیروزم چند تا از دوستام آمدن خونمون و تو با پسر کوچولوهاشون عکس یادگاری گرفتی

 

رضا جون و آرش کوچولو

 

 

 

و باز هم یگانه ی عمه و تو که دیشب رفتیم دیدنشون و دخمل دایی جون کلی واست شیرین زبونی کرد.

 

دووووووووست دارم نفسمبوس

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی رضا
16 آبان 93 17:10
سلام گیتا جون خوبی خاله تولد دو ماهگیت مبارک مامانی گیتا اصلا نگران نباش اگه نیم ساعت قبل رفتن گیتا جون به بهداشت بهش قطره استامینوفن به اندازه دو برابر وزنش بدی و هر چهار ساعت بهش قطره بدی هیچ مشکلی پیش نمیاد... منم خیلی میترسیدم اما خدا رو شکر رضا جون اصلا اذیتم نکرد.
مامان
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم
مامانی رضا
17 آبان 93 17:23
سلام کوثر جان خوبی؟ گیتا چطوره؟ واکسنشو زدی؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نه آخه وزیر بهداشت گفته توی این هفته واکسن پنجگانه بجای سه گانه میاد... واسه همین با دکترش مشورت کردم واسه همین صبر میکنیم.
مامان جون
18 آبان 93 7:56
دومین ماهگردت مبارک خاله جون
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون لطف داری
مامانی رضا
19 آبان 93 11:37
کار خوبی میکنی گلم پنج گانه بهتره چون واکسن آنفولانزا هم اضافه شده الانم که هوا سرده خیلی لازمه... مواظب گیتا جون خوشگل باش عزیزم. مواظب خودتم باش... انشاءا... گیتا هم مثل رضا موقع واکسنش اذیت نکنه. البته اول وقتی ززدن رضا گریه کرد اما بعدش خدارو شکر اصلا اذیت نکرد... اصلا نگران نباش سخت نیست قطره ها رو مرتب بدی راحته
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم واسش دعا کن گلم
مامانی گیتا جون
20 آبان 93 8:35
ااااااااغغغغغغوووووووو یعنی 2 ماهگیت مبارک خاله اره مامانی رضا جون کاملا درست می گه اگه از نیم ساعت قبل قطره رو شروع کنی مشکلی پیش نمی یاد
مامانی گیتا جون
20 آبان 93 8:36
البته کمپرس سرد 24 ساعت اول و بعدشم گرم فراموش من پارچه می ذاشتم تو فریزز تا سرد بشه بعد می ذاشتم رو پاش
مامان
پاسخ
سلام مرسی شیما جان فعلا نی نی درد داره پاش!
هستی مامی
21 آبان 93 17:55
سلام كوثر جون خوبي؟ گيتايي خوبه؟ ماشا الله ماشا الله چقدر بزرگ و ناز شده دورش بگردم خوش به حالتون بيرجند بودين تاسوعا و عاشورا اينجايي كه ما هستيم واقعا عزاداري خاصي نداشتن حيف محرممون عكس گذاشتي دلم سوخت گيتا جوني رو از طرف من و زهرايي دو تا ماچ گنده بخووووووووووور خدا حفظش كنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت دختر تو هم روز به روز نازتر و ملوستر میشه. ایشالله سال دیگه بیرجند باشی محرمو
مامانی گیتا جون
22 آبان 93 11:58
واسکن زدی فسقلی [تشویش]
مامان
پاسخ
بلهههههههههههههههههههههه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد