گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

گیتاجون

این چند روز

1393/9/6 21:54
نویسنده : مامان
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیتای من

هر روز بیشتر از دیروز به این حقیقت می رسم که آمدن تو به زندگی ما یک معجزه بود. اگه نبودی ما  نا امید بودیم... مامان گیتی هر روز اینا رو میگه و خدا رو شکر میکنه.

به یمن حضور تو ما این چند وقته رو درگیر بازدید از دوستان و فامیلمون بودیم که زحمت کشیدن و تشریف آوردن منزلمون

همین رفت و آمد کلی روحیمونو عوض کرده.

تازه هفته پیش هم هر روز مهمون داشتیم. چند تا از کوچولوهای مهمونمون:

ایشون آقا سید علی هستن

پسر دوستم رعنا جون

 

این پسر ناز هم سامیار جون پسر دوستم الناز جان

سامیار میخواست تو رو ازم بگیره و مثل عروسک باهات بازی کنه... همش میگفت گیتا رو بده بازی کنم!!

 

 

یه روز که خونه دایی پیمان بودیم مامان گیتی تو رو روی پاهاش گذاشت که بخوابی  همون موقع یگانه جونم خوابش گرفت و طفلی مامان گیتی دونفریتونو خوابوند... فداتون بشم خوشکلای من

 

 

 

 

این عکس رو وقتی مشهد بودیم گرفتم .گفتم بذارم یادگاری

اولین بارونی که تو دیدی...


عزیزم امیدوارم شاداب و سلامت باشی

به امید روزهای خوب

میبوسمتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تبسم
9 آذر 93 0:29
سلام عزیزم ماشاله چه دختر خوش خنده ای خدا براتون حفظش کنه اگه دوست داشتی از وبلاگ دختر ما دیدن کن
مامان
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی
مامانی گیتا جون
9 آذر 93 9:16
خدا میـدونه از اینـکه ، تو رو دارم چـه خوشـحالــم تو همراه من هسـتی و به ایـن خوشـبختی میــبـالـم دیگه راهی نمــــونده با تـــــو تا روزای خــــــوبــــی همین قد بس که من دیـگه تو این روزا نمــی نالــم تو هستی و دیگه حتی ، غروبم تلخ و غمگین نیسـت تمــــوم بار دنــیا روی دوشم باشه سنگیــن نیسـت خدا رو شکر که تو هستی تو این دلتــنگی همرامـی توئـی که زنـــدگیم هستـی تموم دلــخوشـــی هامـی خدا رو شکر تـو رو دارم ، خودم راضــی خـدا راضـی تـو داری با وجــودت هـمــه ی دنیــامــــو مـی ســـازی
مامان
پاسخ
مرسی شیما جان شعر زیبایی بود و بیان حال همه مامانا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد