گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

گیتاجون

روز بعد از واکسن!!!

1393/8/23 18:58
نویسنده : مامان
153 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام

اللهی بمیرم که اینقدر بی قراری...

عزیزم دیشب بابایی خیلی مواظبت بود و من واقعا ازش ممنونم

من امروز صبح کلاس داشتم و کلا هم خسته بودم واسه همین دیشب نسبتا زود خوابیدم و بابایی تا 12 همراه تو بیدار بود.

در کل دیشب زیاد اذیت نکردی. البته بخاطر تب و پا دردت فواصل بیدار شدنت در طول شب نسبتا کم بود.

صبح من رفتم کلاس و با اجازه استاد زودتر از کلاس آمدم بیرون. وقتی رسیدم گریه میکردی.

شیر خوردی و آروم تر شدی. بابایی با بابا ناقوس رفت رچ. و من و تو تنها شدیم. دخمل مامان کلی بهونه گرفتی و گریه کردی. قرار بود خاله فرزانه و خاله فاطمه بیان خونمون و من یکمی کار داشتم. اما با وجود گریه های تو فقط تونستم یه نهار خودمونی بپزم. مامان گیتی هم یه سری ازم زدو چون یاسی و آلاله تنها بودن زودی رفت. من و خاله ها نهار خوردیم و تو همچنان نق زدی!!!!

بابایی هم ساعت 3 آمد و تو از دیدنش کلی خوشحال شدی و انگار نه انگار که نیم ساعت قبلش کلی گریه میکردی.

واسه بابایی کلی قهقهه زدی و با هم خوابیدین و من و خاله ها هم کلی حرف زدیم.

الانم چرت میزنی!!!

تبت خدارو شکر قطع شده و احساس میکنم آرومتری ...

از خداممنونم که الان بهتری

از بابایی هم ممنونم که همیشه کنارمونه...

چند روزیه که گریه کردنت بعد از چند مرحله صداش در میاد

اول توی چشمامون خیره میشی!!

 

  بعد لبات به سمت پایین پرانتز میشه!!!

 

 

 

این پرانتز قوسش بیشتر میشه!!!

 

 

 

حالا تبدیل به یه گریه صدا دار میشه!!!

 

 

گریتو نبینم عزیز مامان

همیشه بخند و شاد باش

غافل از غم ها

 

دوست دارمبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

میترا
24 آبان 93 13:10
مامانی گیتا جون
25 آبان 93 8:16
کوچولو بخند که خنده هات می گیره از من خستگیمو کوچولو بخند صورت نازت میده امید به زندگیمو می دونی صدای خنده هات بهترین سازه تو دنیا؟ می دونی نور تو چهرت کرده این اتاق رو زیبا؟
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
27 آبان 93 12:29
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم نگاش کن گریه نکن خوشکلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد