گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گیتاجون

چیزی نمونده 4 ماه از زمینی شدنت بگذره

1393/10/14 22:37
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیتا جونی

چیزی نمونده 4 ماهت تموم بشه و. خدا رو شاکرم که هر روزشاهد بزرگ شدنت هستم

خودمونیم خدارو شکر خوش اخلاق تر شدی!! آخه خانوم تر شدی

دیگه گردنتو بلند میکنی

 

 

غذاتو به موقع می خوری

 

 

عاشق شنا و آب بازی هستی!!! مجبور شدیم بخاطر ورجه وورجه های زیادت از حوض توپت استفاده کنیم چون هم کم ارتفاعه هم اطرافش نرمه که خدای نکرده صدمه نبینی

 

قربون لبخند رضایتمندانت برم!!

عافیت باشه نفسم

 

 

از هواپیما سواری با بابایی به شدت لذت میبری!! به قول مهدی: گیتا ایرلاین!!!

 

 

از صدای موسیقی های آروم خوشت میاد و بخاطر گوش دادن به آویز تختت حدودا 10 دقیقه آروم میمونی و منو با جیغات صدا نمیزنی!!!

 

این روزا خیلی گرفتارم... امتحانات واقعا روی اعصابمن!!

امروز قبل از امتحانم رفتم محیط کار پوریا رو دیدم جای خالیش با عکسش و چند برگ سبز پر شده بود... دلم بدجور گرفته... هر روز توی ذهنم خاطرات با هم بودن رو مرور میکنم و به یادش اشک میریزم ... به مهدبی میگم کاش زودتر بچه دار میشدیم تا پوریا رو میدید نینیمون... پوریا هم دایی میشد.

من همیشه حسرت ندیدن عمو و مادر بزرگم که قبل ازبه دنیا اومدنم رفتن پیش خدا رو می کشیدم... کاش این غم ها رو تو نمیکشیدی... خدا رو شکر به خاطر همه چی...

تصمیم گرفتیم پنج شنبه ببریمت که واکسن بزنی... ااز الان دلم میسوزه واسه دردایی که یخوای تحمل کنی گلم...

نترس عزیزم خدا مواظبته...

 

 

دوستت دارمبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی گیتا جون
16 دی 93 10:11
افرین به این دخمل ناز نازی که واسه غذا خوردن مامانی رو اذیت نمی کنه افرین صد افرین هزارو سیصد آفرین فرشته روی زمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد