گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گیتاجون

آخرین روزهای سال 93

1393/12/28 8:33
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

گیتا جان روز سه شنبه یه آزمایش خون برای تشخیص کم خونی و ... انجام دادی. متاسفانه خانومی که ازت خون میگرفت کارشو درست انجام ندادو سه مرتبه دست خوشکلتو سوراخ کردگریه من که دیگه نمیتونستم درد کشیدنتو ببینم. حسابی ریختم به هم. گفتم نمیخواد آزمایش بدی... اما بابایی اصرار کرد البته همش واسه اطمینان از سلامتی تو بود. خلاصه منو برد توی ماشین و خودش تو رو برد و این دفعه موفقیت حاصل شد. اما تو خیلی غصه خوردی مامانم...

 

 

آثار برجای مانده:

خوب عزیزم امید وارم دیگه ناراحتی و دردتو نبینم.

اینم بهت بگم که یه هفته ای میشه من سرما خوردم و همش ترس اینکه مبادا تو هم سرما بخوری توی وجودمه... امروز احساس میکنم یه کم داغی... خدایا ازت خواهش میکنم گیتا جونی سرما نخوره و مریض نشه...

دوشنبه رفتیم خونه دایی پیمان و تو با یگانه مهربون بازی کردی... خیلی دوستت داره . همش دستتو میبوسه و میگه. گیتا جون دختل خوبی باسی گلیه نکنی... خلاصه حس میکنه مامانته!!!

 

دیشب هم یه مراسم به یاد دایی پوریا با حضور اقوام درجه یکمون برگزار شد... جاش خیلی خالیه. نمیتونم عیدی بدون اون داشته باشم... از سال تحویل امسال میترسم انگار...

اگه مشکلی پیش نیاد سال تحویلو با یاسی و مامان کنار مزارشیم...

راستی دخترکم روز سه شنبه یهویی گفت: م م   ن ن   دد !!! (mama nana dada)

و دیگه حرف زدناش با خودش ادامه داره حتی توی خواب یهو میگه د د !! قند توی دل همه خانواده آب میشه...

دوستت دارم فرشته زمینی منبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی مامی
28 اسفند 93 19:34
آخییییییییییییی اتفاقا بهداشت به منم گفته باید زهرا رو ببرم برای آزمایش کم خونی ولی هنوز که توفیق حاصل نشده خخخخخخخخخخ انشا الله وقت شد میبرمش کدوم آزمایشگاه رفتین؟بگو تا من اونجا نرم دست دخترمو سوراخ سوراخ کنن
مامان
پاسخ
من همیشه میبرم پیشگام تا حالا هم خوب بوده اما این سری!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد