گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

گیتاجون

گیتای من میشینه !!!

1394/1/21 22:56
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، گیتای نازم

دخترکم امروز ولادت حضرت فاطمه (ع) و روز مادره. این روز رو به همه مادرای خوب علی الخصوص مامان گیتی مهربونم تبریک میگم و آرزوی سلامتی دارم براشون...

من امسال به قول خاله زهرا مادر اولی هستم!!!

امروز شما هدیه خیلی قشنگی به من دادی... خونه مامان گیتی بودیم که نشستی و کلی هممونو ذوق زده کردی! ساعت 10:15 صبح جمعه 21 فروردین 94!!!

خیلی خوشحال شدم. از لحظات نشستنت فیلم و عکس گرفتم. جالبتر اینکه خودت بیشتر از همه ذوق میکردی و میخندیدی. دیگه واسه خودت مستقل شدی خانومم!!!

 

قربون ذوق کردنت برم

 

 

واقعا دچار تردیدم که ببرمت مهد. بعضی اوقات به ذهنم میرسه واست پرستار بگیرم که اونم یه سری مشکلات خاص خودشو داره. اما با چند نفر که میشناسم و قابل اعتمادن واسم صحبت کردم که اگه میتونن قبول کنن و پرستارت بشن. اما هنوز جواب قطعی ندادن.

خدا کنه هرچی به صلاحته اتفاق بیفته...

دخترکم به امید سلامتی و بهروزی تو و همه نی نی های دنیا.

دوستت دارمبوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان هانیه
21 فروردین 94 23:31
سلام عزیزم روزت مبارک
مامان
پاسخ
مرسی روز تو هم مبارک
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:20
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان
پاسخ
فرهاد جدایی اصل
19 اردیبهشت 94 17:24
سلام چه کوچولوی نازی به پیج ما هم سر بزنید تولیدی پوشاک بچه گانه اپل apple-kids-wear.com 09122709376
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد