گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

گیتاجون

هشت ماهگی گیتای من مبارک

1394/2/16 12:15
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاپرک کوچولوی من

دختر ماهم امروز تو هشت ماهت تموم شد و وارد نهمین ماه از زندگیت شدی

هر لحظه خدای خوبو شاکرم که سالم و خوب کنار مایی

من دوشنبه مرخصی اجباری داشتم!!! و تورو فقط واسه یک ساعت بردمت خونه خاله جون.

دوشنبه شب هم که بابایی رفت آرایشگاه تا به سرش یه صفایی بده من و شما توی ماشین منتظر بودیم که یهو به ذهنم رسید یکمی موهات مرتب بشه کار بابا که تموم شد شما هم نشستی تا خوشکلت کنن!!!

اول اصلا گریه نکردی برعکس از تجربه صدای قیچی خوشت اومد. اما آخرش بی حوصله شدی و یکمی نق زدی. بازم ازت ممنونم که اینقدر آروم بودی و به مامانی اجازه دادی که فیلم بگیره و اولین تجربه آرایشگاه رفتنتو ثبت کنه.

پس اولین بار که آرایشگاه رفتی: دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:30 آرایشگاه آرش

اینم عکساش:

 

 

 

بابایی دختری تمیز و مرتب مثل دسته گل شدن!!!

 

اینم از آقای آرایشگر که زحمت کشیدن. دستشون درد نکنه

چند روز پیش که رفتیم خرید شما دیگه توی سبد خرید مینشستی و دیگه احتیاجی به کمک نداشتی. خواستم این عکسم بزارم یادگاری بمونه

دخترکم امروز اولین روزیه که در محل کار جدیدم حضور پیدا کردم. خداروشکر که توی شهر خودمم و مجبور نیستم هر روز کلی راه برم و برگردم.
 اما دلم بدجور گرفته از دست بعضی از همکارام. امیدوارم روزی برسه که همه آدما در کنار هم بدون کدورت و کینه زندگی کنن.

خوشکلم خیلی واسم عزیزی. امروز هشتمین ماهگرد اومدنته و خدا رو شکربابت حضورت

دوستت دارم عزیز ترینمبوس

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرهاد جدایی اصل
19 اردیبهشت 94 17:21
سلام چه کوچولوی نازی به پیج ما هم سر بزنید تولیدی پوشاک بچه گانه اپل apple-kids-wear.com 09122709376
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد