گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

گیتاجون

وسایلت کم کم میرسن!!!

1393/5/16 22:55
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من

دخترکم ببخش که دیر دیر سر میزنم!!

نمیدونم قصه ی خرید سیسمونیت به کجا ختم میشه!! توی چند وقت اخیر خیلی من اذیت شدم راستش

همونطور که قبلا گفتم من سفارش  تخت و کمدت رو به ساحل چوب داده بودم و واقعا هم از سرویسست خوشم میامد...

تا اینکه دو هفته پیش از نمایندگیش تماس گرفتن و گفتن سیسمونی کمد سفید نداره!!! گفتن یا طوسی یا هم یه سرویس دیگه انتخاب کنین.

منم خیلی ناراحت شدم چون میخواستم یه سرویس نوجوان بردارم و ساحل چوب سرویسای نوجوان دخترونش فقط دوتاست!!!!

دیگه مجبور شدیم قرارداد رو کنسلش کنیم و من و بابایی با غصه دنبال یه سرویس دیگه بگردیم. گشتیم و گشتیم تا اینکه سایت محصولات آسوریک رو پیدا کردیم و از یه سرویس خوشمون آمد و دیدیم بیرجند هم نمایندگی داره. رفتیم و سفارش دادیم.

حالاااااااااااااااا: امشب رسیده و الانم مشغول نصب هستن

اماااااااااااااااا: من دوسش ندارم!!! به نظرم اون چیزی نیست که توی عکس دیدم. نه اندازه هاش و نه کیفیتش!

اما بابایی هی میگه خوشکله! میخواد دل منو راضی کنه!

تختش کوچولوتر از تخت معمولیه، ویترینش و کمدش خیلی کوچولو انگاری واسه لی لی پوتیاست!

همش من دارم با محصولات ساحل چوب مقایسش میکنم و غصه میخورم!

بابایی میگه حالا اتاق که چیده بشه خودشو بهتر نشون میده. تازشم: من از 2 یا سه ماه پیش همش وسایل صورتی میخرم واست اما سرویست از 4 رنگ زرد و آبی و نارنجی و سفید تشکیل شده

یکی از دوستام البته گفت اتاق رنگی رنگی واسه نی نیا جذاب تره! امیدوارم.

عکسشم میذارم که دوستای گلم ببینن و نظر بدن البته عکسی که از سایتش گرفتم

 

خوب نی نی خوشکلم امیدوارم این ماه آخر که  توی دلم مهمونی به سلامتی و خوشی بگذره و بیای توی بغلم

عاشقتم گیتای نازم...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هستی مامی
17 مرداد 93 7:16
سلام همشهری عزیزم بسلامتی مبارکش باشه سرویسش قشنگه که
مامانی گیتا جون
18 مرداد 93 8:40
سلام کوثر جان مبارک باشه . ان شاا... به سلامتی والا عکسش که خیلی خوشگله به خصوص مدل تخت و ویترینش . خیلی از طرحش خوشم اومد یه چیز جدیدیه حالا اتاق رو که چیدی عکس بگیر ببینیم بزار چه جوری شده
مامانی گیتا جون
22 مرداد 93 7:46
ادرس جدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد