گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گیتاجون

دلتنگتم کوچولو

1393/5/26 21:34
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من

عزیزم حسابی داری توی دل من بالا و پایین میپریا!!

 با اینکه واسه بغل گرفتنت لحظه شماری میکنم اما این روزها داره تموم میشه و مطمئنم دلتنگ این لحظه ها میشم!

از اتاقت بگم که بیشتر کاراش تموم شده و فقط یه خورده تزئیناتش مونده بعضی از وسایل اتاقت مثل سرویس خواب و قنداق فرنگیتو بخاطر رنگش مجبور شدم عوض کنم و یه روتختی جدید واسه تختت سفارش بدم چون هم اندازش و هم رنگش به تختت نمیومد

یه کیک پوشکی خوشلم درست کردم واست ایشالله دفعه بعد که بیام بخوام بنویسم عکسای سیسمونیتو میذارم. به امید اینکه بعدا از وسایلت استفاده کنی و لذت ببری.

خاله زهرا دوست عزیزم هم بعضی اوقات یه سری میزنه و توی چیدن وسایل کمکم میکنه. دستش طلا!

امروز با بابایی رفتیم آتلیه و جندتا عکس ناز سه نفره گرفتیم ! من و تو و بابایی کنار هم خیلی خوش عکسیم!

عزیزم یه درخواستم داشتم

دایی جونت مریضه. از خدا بخواه زود زود خوب خوب بشه و وقتی به دنیا اومدی چهره خندون و بدون دردشو ببینی.

دوستت دارم عزیزم

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هستی مامی
27 مرداد 93 12:41
سلام همشهری گلم انشاالله خدا خان داداشت رو شفا بده و انشا الله این یه ماه هم سریع بگذره و دختر گلت بیاد بغلت
مامانی گیتا جون
28 مرداد 93 8:35
سلام کوثر جان خدا بد نده ان شاا... داداشی هر چه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن ضمنا منتظر دیدن عکسای اتاق گیتاجونی هم هستیم
هستی مامی
6 شهریور 93 10:45
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
هستی مامی
6 شهریور 93 10:46
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید گیتای خاله روزت مبارک
سومین جشنواره مجازی کتابخوانی
12 شهریور 93 10:51
دوست عزیز و فرهیخته ی گرامی از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد