گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گیتاجون

پوریای عزیزم باور رفتنت محال است

1393/6/12 19:45
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

امروز سیزدهمین روز از رفتن دایی عزیزت به بهشت میگذره... و خدا چه موهبتی رو نیامده از تو گرفت...

دخترم داداش عزیزم مثل یه پرنده پر کشید و برای همیشه از کنارمون رفت. با اینکه من و دیگران باورمون نمیشه اینقدر رفتن ساده ای داشته باشه...

جمعه ظهر در حالیکه ما منتظر بیدار شدن پوریا بودیم تا پس از یه شب پر از درد در کنار هم نهار بخوریم وقتی بابا پتو رو از روی صورت مهربون پوریا کنار زد دیدیم پوریا راحت تر از همیشه و بدون درد خوابیده... داداشم اونقدر آروم خوابیده بود  که تا وقتی مامور اورژانس نگفت رفته ما باورمون نمیشد... صورتشو بوسیدم گرم گرم بود...خیلی سخت میگذره لحظه های نبودنش. نشنیدن صداش حس نکردن گرمای دستای لرزونش و ندیدن تمام شیطنت هاش

دلم واسه تو میسوزه که فقط عکسشو خواهی دید ... پوریا دایی نشد و رفت

همش میگم خوش به حال بچه های دیگه که دیدنش حسش کردن . رفتن بغلش...

من اما حسرت خواهم کشید تموم عمرمو...

برای رفتن پوریا خیلی زود بود خیلی ...داریوش تازه راه افتاده و وقتی روی مزار باباش با کفشای سوتیش راه میره دلم میترکه از غم

یاسمن بابای مهربونی رو از دست داده که هیچ جایگزینی واسش نیست و ما نمیدونیم چطورسنگینی غم رو از روی شونه هاش برداریم...

تو تا 4 روز دیگه به این دنیا قدم میگذاری در حالیکه مامانت ازین دنیا خیلی شاکیه...

دخترم روزهای آخر بودن تو در وجود من خیلی روزهای بدی بود... منو ببخش و حلالم کن که بهت سخت گذشت

امید وارم خدا مواظبت باشه

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هستی مامی
12 شهریور 93 20:02
سلام همشهری گلم واقعا متاسف شدم خدا بهتون صبر بده داداشت چکارش بود؟مریضی داشت؟چند سالش بود؟ بخاطر گیتا جون هم که شده زیاد خودتو اذیت نکن عزیزم
مامانی گیتا جون
15 شهریور 93 8:35
یادش به خیر آن که در آغوش گرم من عطری ز بوی پیکر نازش فشاند و رفت در دامن خیال من از بزم وصل خویش صدها نهال از گل و ریحان فشاند و رفت ****************** کوثر عزیزم خیلی خیلی متاسفم بهت تسلیت می گم و برای همگیتون ارزوی صبر می کنم ان شاا... روحشون قرین رحمت باشه امیدوارم با امدن گیتا کوچولو به این دنیا تحمل این رد برات راحت تر بشه
آزاده
29 شهریور 93 8:20
کوثر عزیزم ببخش که نشد حضوری بهت تسلیت بگم. حتی تصور غصه ای که داری سخته. خدا بهتون صبر بده. مراقب خودت و گیتا کوچولومون باش...
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
27 آبان 93 12:40
دلمونو خون کردی خواهر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد