گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گیتاجون

آخرین شب

1393/6/15 19:48
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته بیشتر از هر غروب دیگه ای

حس میکنم فردایی نیست

نمیدونم شاید همه اینطورین

شبای زیادی رو تو در وجود من بودی و من حست میکردم

روزای زیادی رو به عشق تو میخندیدم و شاد بودم

گیتا جان امید وارم فردا با تو باشه تویی که سالم و شادابی و همه رو دعوت به امید میکنی

تموم کسایی که غم چهرشون رو تکیده کرده ...

امیدوارم خدامثل همیشه هوامونو داشته باشه دختر کوچولو

اگه ندیدمت منو حلالم کن و ببخش

خدا همیشه حافظت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
16 شهریور 93 9:53
امیدوارم به حق صاحب این روز خداوند فلب و دلت رو سرشار از شادی بکنه فرشته کوچولو زمینی شدنت مبارک
هستی مامی
31 شهریور 93 11:42
چی شد؟کوچولومون دنیا اومد همشهری؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد