گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

گیتاجون

گیتای مریض من!

1394/3/11 8:55
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم سلام

فرشته کوچولوی من این چند روز اخیر خیلی مریض بودی...

روز چهارشنبه عصر تب کردی البته اولش کم بود اما شب شدت گرفت و ما رو خیلی نگران کرد. سعی کردیم با پاشویه و قطره استامینفن تب رو کنترل کنیم. صبح پنج شنبه من باید حتما می رفتم اداره و امکان گرفتن مرخصی نداشتم.

بابایی موند خونه و ساعتای 10:30 با دکترت هماهنگ کرد و بردت که ویزیت بشی.

خانم دکتر هم گفتن یه ویروس جدیده که گلو چند تا دونه میزنه و تب زیادی به همراه داره...

خلاصه که دختر نازم کلی اذیت شدی و بخاطر شرایطت کلی بیقرار بودی...

جمعه یه مراسم واسه برات اول دایی پوریا خونه مامان برگزار شد. تو با بابایی موندی خونه و آخر جلسه بابایی آوردت تا بهت شیر بدم. خیلی بی حال بودی و بی حوصله... شب هم که تا صبح تب داشتی و گریه و...

صبح شنبه تبت پایین آمد. باز هم بابا مرخصی گرفت. ساعتای 10:30 بابا آوردت اداره تا شیر بخوری.

این اولین حضورت بود در اداره مامانی. نیم ساعتی بودی و رفتی... قربونت برم

کم کم داری بهتر میشی خداروشکر

البته دیروز متوجه شدیم دونه های ریزی شبیه کهیر روی صورتت پیدا شده. خیلی ترسیدم و عصر بردمت دکتر...

خانوم دکتر هم گفتن که داری بهتر میشی و این از عوارض این ویروس بد و لوسه!!!

این داستان مریضی تو بود...

امیدوارم ازین داستانا دیگه ننویسم گیتای نازم و همیشه سلامت و شاد باشی.

دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابایی
16 خرداد 94 11:49
سلام خ کوچولوی مهربون ایشا الله که زود خوب شی
مامان
پاسخ
مرسی بابای خوب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد