گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

گیتاجون

اولین سفر گیتایی به رچ

1394/3/13 20:35
نویسنده : مامان
686 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من سلام

گیتای من امروز میلاد امام زمان هست و این روز عزیز رو به تو و همه تبریک میگم.

دخترم امروز به اتفاق بابایی و یاسمن جونی رفتیم رچ. بابا ناقوس هم دیروز بعد از مراسم برات رفته بودن. هوا عالی بود و درختا سبز و آب خنک...

خلاصه رسیدیم باغ و با خوردن توت و شاه توت روزمون رو آغاز کردیم!!

یه کم به کارای خونه رسیدم و نهار حاضر کردیم و با هم رفتیم هوا خوری!!!

کاریز اصل:

دخترم باز چشمش به آب افتاد!!!! البته بیشتر از دخترم مامان باباش مشتاق آب بازی گیتا بودن!!!

 

 

لباسات که خیس شد مجبور شدیم به آب بازی پایان بدیم!!

 

فشارم نده بابایی!!!

 

این جا هم قدمگاه رچ

من و گیتا و. یاسی جون بالای درخت کهنسال بنه:

 

 

 

 

 

اینم از نمای کوه رچ

 

گیتای من :

 

 

 

گیتا و درخت شاه توت:

 

 

 

 

 

گیتا و درخت زردآلو:

 

 

 

 

اینم از امروز.

من سال گذشته بخاطر شرایط جسمیم نتونستم برم رچ و خیلی دلم تنگ شده بود. امسال باهم رفتیم و خدا رو شکر خوش گذشت

جای همه خانواده عزیزم خالی بود...

هر جا هستن سالم باشن. دایی پوریا هم امیدوارم روحش شاد باشه. جاش توی قلبمه واسه همیشه...

سالم باشی گلم

بوس

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ღدخـــــی شکـــلــــکــــیღ
13 خرداد 94 20:56
سسلام به خاله ی مهربونم نی نی تون چه طوره ؟؟؟ خوبه ؟؟؟ خیلی نازه ها ماشاالله!!! ما یه وب خیلی خوشگل دادیم که همچی داخلش هست ها!! شکلک و..... به وبمون بیا اگه دوست داشتین لینکمون هم بکن ماهم شمارو لینک میکنیم امید وارم از وبمون لذت کافی رو برده باشین نظر هم یادتون نره اگه واسمون بزارن ماهم براتون میزاریم
مامانی
16 خرداد 94 14:40
خاله جوون ان شاا......همیشه به گردش وشادی وخوش گذرونی
مامان
پاسخ
مرسی خاله جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد