گیتاگیتا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

گیتاجون

گیتاجونم 9 ماهگیت مبارک!

1394/3/16 12:30
نویسنده : مامان
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته 9ماهه من...

خوشحالم که میبینم بزرگ شدی، شیرین شدی، سالمی و... خدا رو شکر میکنم برای نعمت بزرگی به نام تو!

دختر ماهم حسابی پر تحرکی و از همه جا میخوای سر در بیاری...

امیدوارم صدمه ای نبینی.

مامانم من میخوام از خرسی بالا برم!!! مشکلی نیست؟

 

 

 

 

 

مرحله بعد مرحله سقوط بود که موفق به ثبتش نشدم!!!! آخه خرسیت سبکه !

همیشه دوستت دارم مامانی من .ایشالله سالم و خوشحال باشی نفسم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی
16 خرداد 94 14:36
وااااااااااای خداقربون این دخمل شیطون بلابرم 9ماهگیت مبارررررررررررررررک
مامان
پاسخ
فدای شما
مامان آنیسا
24 خرداد 94 13:17
جپگر این خانم خوشکل بلا با اون کلاه نازش خیلی بهت می یاد عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین
عاطفه
12 مرداد 94 16:21
این که صندلی منهاینجاچیکارمیکنه خداحفظش کنه دخترتونو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیتاجون می باشد